Politica de retur

  • Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
  • Ca atare, aveți dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică personal sau prin intermediul unui terț indicat de dvs., a produselor comandate, să notificați în scris, printr-un e-mail transmis la adresa exacom.vision@gmail.com decizia dvs. de a renunța la produsele comandate.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere vă rugam sa completați formularul de RETUR

  • Aveți obligația ca în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării deciziei de retragere să returnați produsele la următoarea adresa: Calea Vacaresti, nr. 214, Sector 4, Bucuresti. Produsele returnate vor fi însoțite, dacă este posibil, de o copie a facturii cu care au fost livrate și a dovezii de plată.
  • EXACOM VISION S.R.L. va restitui contravaloarea produselor comandate prin virament bancar în contul bancar indicat de client, în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării deciziei dvs. de retragere din contract cu condiția recepționarii produselor care au făcut obiectul returnării de către dvs. 
  • În cazul în care doriți să returnați întreaga comanda, EXACOM VISION S.R.L. vă va restitui contravaloarea produselor comandate, excepție făcând returnarea contravalorii taxelor de transport.

Costul generat de returul produselor va fi suportat de către dumneavoastră.

  • În cazul în care doriți returul parțial al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, EXACOM VISION S.R.L. vă va restitui numai contravaloarea produselor pe care doriți să le returnați, fără a vă returna costul ocazionat de livrarea produselor. Și în acest caz costul generat de returul produselor va fi suportat de către dvs.
  • În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, sunteți obligat să returnați și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorat și sigilat.
  • în cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată parțial, dacă produsele păstrate nu întrunesc valoric, cantitativ sau calitativ pragul de eligibilitate al respectivei campanii prin care se oferă produsul cadou, sunteți obligat să returnați și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorat și sigilat.
  • În cazul în care, după recepția produselor de către dvs., în cursul inspecției vizuale constatați eventuale defecte sau deteriorări, acestea vor fi reclamate la adresa exacom.vision@gmail.com, iar dvs. sunteți obligat să nu utilizați produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat, urmând a fi returnat în ambalajul original așa cum a fost recepționat, în caz contrar produsul nu mai poate fi returnat.
  • În cazul în care la primirea coletului de la firma de curierat, se constata deteriorări vizibile asupra acestuia, aceste deteriorări trebuie menționate curierului livrator lângă semnătura de recepție a coletului sau în scris la adresa exacom.vision@gmail.com în cazul comenzilor livrate prin intermediul EasyBox.
  • Conform art.16, literele d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul nu se poate retrage) din contractele de furnizare a unor produse care, sunt susceptibile de a se deteriora sau expiră rapid precum și a produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator.

Produsele care urmează a fi returnate trebuie sa fie sigilate, intacte și nedeteriorate.